marți, 31 iulie 2012

Bicicleta lu' tati

Tati şi-a dorit de ziua lui o bicicletă, şi cum nu ştiam sigur dacă va primi una "de stradă" ori ba, i-am făcut eu una, aşa cum ştiam c-o vrea - adicătelea cu frâna pe disc. Drept e că şaua a iesit cam în stilul celor de la Pegas-urile de demult, da' mie tot mi-e simpatică. Şi cum pinioanele încă sunt pe drum, mi-am creat un instrument de buclat hârtia pentru lanţ din două capace de carioca de-ale juniorului. Iar înăuntru m-am jucat, atât cât m-a dus mintea adormită la două noaptea, cu un soi de pop-up (promit că data viitoare o să-mi iasă mai bine.
Da' iaca ce-a ieşit:


PS: Tati a primit şi bicicleta adevarată, da' e argintie, nu turbat portocalie ca asta. Da' amuş se poate mândri cu două biciclete.
PPS: Iertare pentru halul in care arata pozele, sunt facute seara [între timp le-am refăcut, dar pop-up-ul tot nu se vede prea bine (yeah, well...next time)].
PPPS: Am descoperit "bomboana" Mihaelei, la http://mihaela-creativeart.blogspot.ro, şi felicitarea lui tati va participa la concurs (până acum am participat de drag de participare, da' amuş chiar aş vrea să câştig :) )
Îmi cer spăşit iertare, încă nu ştiu cum să editez side-bar-ul, dar promit c-o să aflu cât de curând (mâine, mai probabil decât azi) [încă n-am aflat].

2 comentarii:

  1. Felicitarea ta este originala, cred ca destinatarul acestei felicitari se va bucura de cele doua biciclete!!!
    Iti multumesc pentru participarea ta la concurs!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu iti multumesc, Mihaela! Tati a fost foarte fericit, bicicleta portocalie e expusa la loc de cinste (ca s-o pot eu vedea si critica zilnic si ca tati s-o poata admira tot zilnic). :D

      Ștergere