marți, 31 iulie 2012

Anti-scoica

Am vrut sa particip la provocarea 28 de pe Scrapper in Romania - Scoica. Cu chiu cu vai mi-a venit inspiratia, dar cum hartia pentru papier-mache pe care-am ales-o era prea groasa, "magiunul" de hartie fiert si rasfiert n-a vrut sa se muleze perfect pe scoica mea, asa ca a iesit un soi de hemisfera goala si inutilizabila. Intentia era sa fac anti-scoica asta (scoica pe dos, exteriorul real ar fi devenit interior de hartie) si sa-i atasez un calut de mare quill-izat. Cum n-a mers, voi transforma ideea intr-o rama foto cu scoici si caluti de mare din hartie impletiti, dar n-am cum sa o fac la vreme pentru provocare. Asadar, pe la vreo 10 august (aproximativ, circa si ceva), scoicile vor calari prin mare si vor petrece o vreme si prin portul blogului meu. Tuturora, salut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu