vineri, 15 iunie 2012

CPR pentru o rama foto

   Tema: una bucata rama foto din carton. Taiat foile de materie prima din coala mare: perfect. Trasat liniile pentru decupak: perfect. Taiat: perfect (in ciudat faptului ca am taiat cu foarfeca, data viitoare n-o sa mai fac asta). Indoit: perfect. Asamblat: perfect. Lipit: dezastru. Da' tot patitu' e priceput, si eu inca-s bebelus in domeniul asta. Da' cum nu vroiam sa arunc dihania, am resuscitat-o cu putin quilling - niste fluturi uriasi, de vreo 6 cm lungime si niste petale "stand alone" pe centrul celor doua laturi mari (la versiunea finala n-am mai facut poza, da' sigur stiti ce si unde am avut de reparat/ascuns). Si pe principiul "lumea n-o sa stie niciodata...", a fost chiar si admirata, in vreme ce "constructorul" chicotea in sinea sa (stia ea ce stia).
   Tutorialul pentru rama foto l-am gasit aici (e drept ca n-am respectat dimensiunile originale, dupa ce te prinzi de ce si cum e usor sa faci orice modificari ai nevoie)

 



3 comentarii:

  1. este ATAT de frumoasa.....fluturasii sunt extraordinar de frumosi..Te felicit din toata inima....o minunatie

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, ghemulet:) I-am trimis-o soacrei, sper sa-i fie simpatica. Da' pana o primeste mai e...

    RăspundețiȘtergere
  3. sigur ii va placea...nu are cum altfel ;)

    RăspundețiȘtergere