luni, 30 aprilie 2012

trandafirul

Dacă tot am elefantizat pentru prima dimineaţă de quilling, de ce să nu fie şi prima seară tot o premieră?(întrebare retorică) Să fie, deci, 3d quilling (ciudat nume, dacă te gândeşti că quilling-ul e by default tridimensional). De fapt, prima seară şi a doua dimineaţă (aseară am facut doar ghiveciul). Am tot testat variante de tulpină (cadavrele scobitorilor şi hârtiilor răsucite stau dovadă). Până la urmă am rămas la tulpina din hârtie, pe care am fixat-o cu lipici de ghiveci. Da' amuş cum s-o acopăr? Am găsit soluţia aici: două fâşii maro, de nuanţe diferite, şi puţin adeziv "care când lipeşte nimic nimic nu-l dezlipeşte" - pentru că tinde sa se închidă la culoare şi - sper eu - să dea solului meu o culoare mai realistă. Aş fi vrut să mă laud şi cu o invenţie, dar cum nimic nu e nou sub soare, am gasit invenţia mea deja...inventată aici. Tot obiectul muncii are uriaşa înălţime de 4,5cm.




Un comentariu:

  1. arata tare fain..o floare care nu se ofileste si care nu cere apa si ingrijire..plus ca ramane inflorita toooot anul...ce iti mai poti dori? :P

    RăspundețiȘtergere